سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش فعلی پرستاری پاسخگوی نیازهای دانشجویان نیست

آموزش فعلی پرستاری پاسخگوی نیازهای دانشجویان نیست، استفاده از قرار دادهای یاد گیری در آموزش پرستاری کودکان با موفقیت های زیادی همراه خواهد بود.

  لیلی بریم نژاد یکی از صاحبان فرایند آموزشی، کاربرد قرار داد های یادگیری در آموزش پرستاری کودکان در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران گفت: تحقیقات نشان داده است که آموزش پرستاری دارای نواقص و نارسایی بسیاری است و پاسخگویی نیازهای  یاد گیری دانشجویان پرستاری  نیست بنابراین ارزیابی به کار گیری شیوه های جدید آموزش ضروری به نظر می رسد.
 
وی گفت: یادگیری مشارکتی فعالیتهای آموزشی را با نیازهای یادگیرندگان تطبیق می دهد، به طوریکه دانشجویان بتوانند مسئول یاد گیری خود هدایتی قرار دادهای یادگیری است.
 
بریم نژاد تصریح کرد: در حال حاضر در برخی  کشورهای پیشرفته آموزش دهندگان بسیاری با استفاده از قرار دادهای یادگیری، دانشجویان پرستاری را به یادگیری خود هدایتی تشویق می کنند این کار در میان پرستاران برای اهداف توسعه حرفه ای، آموزش از راه دور و آموزش مبتنی بر خدمات با موفقیت زیادی همراه بوده است.
 
وی خاطر نشان کرد: قرار داد یادگیری، محیط یادگیری مشارکتی را  رشد می دهد نقطه روشن یادگیری مشارکتی تغییر حرکت از انتقال دانش به تولید دانش است./ع2
برچسب ها: دانش ، دانشجو ، پرستار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.