سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

27 اردیبهشت در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود:

همایش "گردشگری نجومی و معماری ایرانی "

همایش " گردشگری نجومی و معماری ایرانی" 27 اردیبهشت در خانه طبیعت گردی ایران واقع در مجموعه سعدآباد برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد،محمد صالح رضاخانی با اعلام این خبر گفت : همزمان با سومین روز از هفته میراث فرهنگی همایش یکروزه «طبیعت گردی، گردشگری نجومی و معماری ایران» ساعت 15 روز جمعه 27 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات کاخ ملت سعدآباد برگزار می شود.
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد افزود: نمایشگاهی از توانمندی ها، ظرفیت ها و تجهیزات طبیعت گردی و نجوم و رصد خورشید به وسیله تلسكوپ های مخصوص و برگزاری مسابقه دانش نجوم و معماری از دیگر بخش های این همایش می باشد که در ساعت 11 صبح در محل خانه طبیعت گردی ایران واقع در مجموعه سعدآباد  جهت عموم علاقمندان  و حاضرین برپا می شود.
وی اضافه کرد: در بخش همایش اساتید و محققین در مباحثی از جمله «طبیعت ایران و آسمان شب»، «رصدگاه های ایران»، «ساعت های آفتابی» و نیز «نجوم و آثار تاریخی ایران» به سخنرانی و تبادل نظر می پردازند.
گفتنی است بازدید كنندگان حاضر در این نمایشگاه می توانند با حضور در خانه طبیعت گردی از برنامه های جانبی نخستین جشنواره «طبیعت گردی و نجوم» بهره مند شوند./ص

برچسب ها: گردشگری ، همایش ، نجوم ، معماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مریم طالب
۱۲:۴۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
با عرض سلام و خسته نباشید لطفا از طریق ایمیل من را در جریان تاریخ همایش های گردشگری و نجوم شناسی و طبیعت گردی بگذارید با تشکر