سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه 13کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در غرب تهران

شهردارمنطقه 5 با اشاره به راهبردهای پیش بینی شده در تقویت حمل و نقل عمومی ، توسعه 13کیلومتری مسیر ویژه دوچرخه را ازبرنامه های آتی برشمرد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 5 ، سعید طلوعی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد مسیر کالبدی و فرهنگی و همچنین نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری توسعه  13کیلومتری  مسیر در برنامه های سالجاری پیش بینی شده است. 
وی توسعه حمل و نقل عمومی را از اولویت برنامه های منطقه در کاهش ترافیک برشمرد و گفت: منطقه 5 به لحاظ برخورداری از فضای مناسب همزمان با افزایش سهم حمل ونقل عمومی در سایر بخش ها 13کیلومتر مسیر دوچرخه سواری احداث می شود.
طلوعی با اشاره به اینکه درحال حاضر  20 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری درسطح منطقه احداث شده است گفت: با احداث این مسیرها  پایانه های حمل ونقل عمومی وهمچنین مراکز تفریحی وگردشگری همچون بوستان جوانمردان به شبکه دوچرخه سواری متصل شد. 
وی ادامه داد: توسعه ظرفیتهای این سامانه در سطح منطقه در قالب برنامه‌های کوتاه‌ مدّت و بلندمدتی منظور شده است. و با خاتمه پروژه توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در پایتخت ، حدود 33 کیلومتر مسیر در پهنه منطقه شکل خواهد گرفت.
شهردارمنطقه  با اشاره به فعالیت  خانه های  دوچرخه در29نقطه از سطح منطقه گفت: وبا توجه به ظرفیت مناسب منطقه و استقبال شهروندان برنامة احداث 21خانه دیگر در سطح منطقه در دست اجرا قرار گرفته است./ف

برچسب ها: توسعه ، مسیر ، دوچرخه ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.