سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزينه جديد سرخپوشان؛

سرمربي تيم ملي به نيمکت پرسپوليس نزديک شد

در حاليکه از درخشان و مايلي کهن به عنوان گزينه هاي اصلي هدايت سرخپوشان نام برده مي شد، مديرعامل اين باشگاه از انجام توافقات نهايي با يک گزينه ديگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان مدیرعامل تیم پرسپولیس پس از روزها مذاکره با گزینه های مختلف سرمربیگری، سرانجام سه گزینه اصلی را معرفی کرد. البته عنوان کرد که این تصمیم خودش است و تا امروز یا فردا از بین ابراهیم زاده-مایلی کهن و درخشان یکی به عنوان سرمربی قطعی پرسپولیس انتخاب می شود که شانس منصور ابراهيم زاده در اين ميان بيشتر از ساير رقبا است.

لازم به ذکر است، منصور ابراهيم زاده مربي فصل نفت تهران و سرمربي سابق تيم ملي کشورمان نيز بود که هم اکنون گزينه اصلي سرمربيگري پرسپوليس به حساب مي آيد.



رویانیان گفت: سرمربی تیم پرسپولیس ظرف امروز یا فردا معرفی می شود


بر اساس اين گزارش، محمد رویانیان مدیر عامل تیم پرسپولیس در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: خوشبختانه با بزرگواری ستاد کل نیروهای مسلح مجاز به ماندن در پرسپولیس هستم و تا موقعی که نیاز به ساماندهی پرسپولیس باشد در خدمت این تیم و هواداران پرسپولیس هستم.

وی افزود:در مورد بحث فروش و خصوصی سازی سرخپوشان فرمولی را ارائه کرده ام که یک سال تمام روی آن مطالعه داشته ام.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: پرسپولیس در حال حاضر همه پروسه اداری واگذاری خود را طی کرده است و پروسه واگذاری این تیم فقط به امضای وزیر اقتصاد و ورزش و جوانان نیاز دارد.

وی بیان داشت: پیشنهاد میکنم که سهام سرخابی ها در بورس به فروش نرسد. بلکه توسط شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و یکی از بانکها 100 درصد سهام این باشگاه ها خریداری شود و بعد به صورت مثال با فروش 200 میلیون سهم سالانه چیزی حدود 400 میلیارد تومان درآمدزایی کنیم.

رويانيان تصریح کرد: من همین جا قول می دهم که از این تاریخ به بعد دولت 3 ماه به من فرصت بدهد و مجلس و قوه قضاییه نیز نظارت کند تا من بتوانم تا اول شهریور ماه با فروش دو تیم استقلال و پرسپولیس تا پایان سال برای هر تیم مبلغی بالغ بر 400 میلیون تومان درآمدزایی کنم.



مديرعامل باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: اگر این اتفاق صورت بگیرد نه تنها سرخابی ها محتاج و نیازمند نخواهند بود بلکه در تمام کارهای خیریه و توسعه نیز شرکت خواهند داشت و از این طریق ضمن ساخت مدارس فوتبال و درآمدزایی، جوانان را هم به ورزش علاقه مندتر کنیم.

وی در خصوص بحث سرمربیگری در پرسپولیس بیان داشت: از همه گزینه های سرمربیگری پرسپولیس تشکر میکنم. مایلی کهن-درخشان-پیروانی و یک گزینه دیگر خارجی و ابراهیم زاده و دایی از گزینه های سرمربیگری بودند. علی دایی بر خلاف آنچه رسانه ها عنوان می کنند هیچ برخورد تندی با ما نکرد.

رويانيان در پایان خاطر نشان کرد: از میان سه گزینه ابراهیم زاده-مایلی کهن و درخشان یک نفر طی امروز یا فردا معرفی می شود که گزینه مدنظر من با موافقت هیئت مدیره اعلام خواهد شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.