سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ايجاد بستر مناسب براي سرمايه گذاران ساختماني در مشهد

مسوول سازمان بسيج مهندسين خراسان رضوي بر ايجاد بستر مناسب براي سرمايه گذاران ساختماني در مشهد تاكيد كرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مهندس محمد روحاني درحاشيه اين كنفرانس گفت: مسوولان شهري بايد با استفاده از سياست هاي تشويقي برای دست اندركاران ساختماني در راستاي اجرايی شدن قوانين و مقررات ملي ساختمان و ايجاد بناهاي ماندگار اهتمام ورزند.

وي ادامه داد: ايجاد بسترهاي مناسب براي سرمايه گذاران ساختماني درشهرهاي بزرگی مانند مشهد مقدس از سوي ارگان هاي دولتي همچون شهرداري مي تواند به ساخت و ساز پايدار شهري كمك شاياني داشته باشد.

مسوول سازمان بسيج مهندسين خراسان رضوي تصریح کرد: در سال هاي اخير شهرداري مشهد توانسته است در حوزه هاي مختلف معماري و شهرسازي همچون ایجاد فضای سبز شهري و ساخت بنا با نماي بيروني و فضاسازي مناسب داخلی، موفقيت هاي قابل توجهي كسب كند.

مهندس روحانی به وجود تعداد زیادی بناي ماندگار از قرن هاي گذشته در ايران اشاره کرد و گفت: رمز ماندگاري اين ابنیه معماري زيبا، استفاده از مصالح ساختماني مقاوم و ایجاد آسايش و آرامش كامل براي استفاده كنندگان آن بوده است.

وي با اشاره به بناي زيباي مسجد گوهرشاد به عنوان يكي از بناهاي ماندگار كشور، اظهار داشت: رعايت اصول دقيق معماري در اين بنا و داشتن فضاي معنوی و زيارتي مي تواند از عوامل پایداری آن باشد.

مسوول سازمان بسيج مهندسين خراسان رضوي با بيان اينكه در ساخت هر بنا از سرمايه هایي همچون نيروي انسانی، مصالح و ... استفاده مي شود، عنوان کرد: مسوولان دخیل در امر ساخت و ساز و معماران بايد در استفاده بهينه از

امكانات ساخت و ساز اهتمام ورزند و از برگزاری اينگونه كنفرانس ها به منظور اجرايي كردن روش هاي علمي و پايدار ساخت و ساز در كشور بهره ببرند.

 

برچسب ها: مسوول ، سازمان ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.