سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 19:

برگزاری سمینار آموزش همگانی در مرکز مخابرات خوش قدم

معاون آموزش ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 19 از برگزاری سمینار آموزش همگانی در مرکز مخابرات خوش قدم این منطقه خبر داد.

مهدی کفشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سمینار آموزش همگانی مدیریت بحران در محل ساختمان مخابرات خوش قدم به منظور آماده سازی کارکنان مرکز این مخابرات برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این سمینار آموزشی، شرکت کنندگان با مبانی بحران، چگونگی درست مواجه شدن با رخدادهای ناشی از بحران های طبیعی مانند زلزله، مقاوم سازی اجزای سازه ای، نحوه ی تشکیل گروه های مردمی در سطح محلات 13 گانه منطقه 19 آشنا خواهند شد.

کفشی ادامه داد: سمینار آموزش همگانی مدیریت بحران در مرکز مخابرات خوش قدم با حضور جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19، ریاست مرکز مخابرات خوش قدم و پرسنل این مرکز برگزار می شود.

وی با اشاره به اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه 19 از اجرای این طرح گفت: پس از اتمام سمینار آموزش همگانی مدیریت بحران، داوطلبان با مراجعه به محل پایگاه ویژه پشتیبانی و مدیریت بحران ثبت خواهند کرد.

کفشی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: سمینار آموزش همگانی مدیریت بحران با هدف، ارتقای فرهنگ ایمنی، درست مواجه شدن با بلایای طبیعی و آماده سازی شهروندان و کارکنان ادارات برای مقابله درست با سوانح و حوادث طبیعی از جمله زمین لرزه برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 افزود: برگزاری سمینار آموزش همگانی در مرکز مخابرات بعثت، تمامی سازمان ها و ادارات سطح منطقه 19 از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است./ف

برچسب ها: بحران ، سمینار ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.