سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصويري/ دهها کشته و زخمی بدنیال گردباد در تگزاس آمريکا

بر اثر وزش گردبادی سهمگین در ایالت تگزاس در آمریکا دهها نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس 24، بر اثر این گردباد تاکنون شش نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شده اند.



وزش این گردباد همچنین سبب ویرانی 120 واحد مسکونی در شهر گرانبری در ناحیه هود در ایالت تگزاس شده است.مقامات امدادی از احتمال افزایش تلفات خبر داده اند.



"راجر دیدز" کلانتر بخش هودکانتی در ایالت تگزاس در کنفرانسی خبری درباره این گردباد گفت:ما احتمال می دهیم که تعداد(تلفات) از هفت نفر هم بیشتر باشد.به دنبال این هستیم که آماری دقیق را در اختیار شما قرار دهیم.ما به جستجوی خود در منطقه ادامه می دهیم.دو تیم امداد و نجات از دالاس در منطقه مستقر هستند.ما با آنها در تماس هستیم.شمار آنها ده نفر است و منطقه را به خوبی پوشش داده اند.جستجو در منطقه باید با دقت بیشتری انجام شود.


وی افزود: تا آنجایی که من می دانم ما تمامی منطقه را تحت پوشش عملیات امداد قرار داده ایم تا مطمئن شویم که همه ساکنان تخلیه شده باشند و مطمئن باشید که همه آنها در ایمنی به سر می برند.در مواردی شاهد نشت تانکر های حاوی پروپان بودیم اما این موضوع حل و منطقه ایمن سازی شده است و ما می توانیم به زودی به مردم اجازه دهیم به منطقه بازگردند.


وی در ادامه گفت: ما از سیستم های هشدار در منطقه استفاده کردیم.ما از رسانه های محلی برای دریافت هرچه سریعتر اطلاعات استفاده کردیم.آژیر خطر را در منطقه به صدا درآوردیم و با انتشار تصاویر ویدئویی همراه با صدای آژیر در رسانه ها از نزدیک شدن گرباد خبر دادیم.ما تا آنجایی که می توانستیم سریع عمل کردیم و با اطلاع رسانی خود به مردم از آنها خواستیم که پناه بگیرند.


وی در پایان گفت:جستجوهای خود را در منطقه با دقت فراوان ادامه می دهیم. مطمئنم که فردی زیر آوار باقی نمانده است اما باز هم منطقه را بررسی می کنیم.



برچسب ها: کشته ، زخمی ، گردباد ، تگزاس ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.