سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صورت اجرای برنامه های توسعه هندبال زنان؛

نوری: در 10 سال آینده قطب قدرتمند آسیا خواهیم شد/قصد داریم تعدادی مربی به رقابت های جهانی بفرستیم

نائب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: اگر برنامه هایی که برای توسعه هندبال زنان در نظر گرفته ایم پیگیری شود، طی 10 سال آینده از مهم ترین قطب های قدرتمند آسیا خواهیم شد.

میترا نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: برنامه هایی برای توسعه هندبال در نظر گرفته ایم که با حضور من و  یاسر مربی خارجی پیگیری می شود مطمئن باشید 10 سال آینده هندبال زنان ایران از مهم ترین قطب های قدرتمند  آسیا خواهد شد.

نائب رئیس بانوان فدراسیون هندبال تصریح کرد:  یکی از مهم ترین معضلات هندبال زنان کشورمان این است که هرگز به عقب نگاه نمی کنیم تا ببینیم از کجا شروع کرده ایم و به کجا رسیده ایم این ورزش بانوان ایران 8 سال است که دارای لیگ برتر است درحالی که 24 دوره لیگ برتر برای مردان برگزار شده است.
 
نوری در ادامه گفت: هزینه تیم ملی هندبال مردان کشورمان در سومین دوره حضور خود توسط اسپانسر تامین شد.

نوری گفت: حضور سانیا پانیچ در ایران خیلی مثمر ثمر  واقع شده است وی علاوه بر رهبری تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان سفرهای استانی انجام می دهد و تاکنون به  چهار شهر  یزد، بوشهر، قزوین و لرستان  اعزام شده و در دوره های مربیگری شرکت داشته است و این کار باعث می شود که افراد دیگری از تجربیات وی در این زمینه استفاده کنند.
 
وی اضافه کرد: رقابت های قهرمان آسیا را پیش رو داریم که در سال جاری در اندونزی برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد تمرینات تیم ملی از شهریور ماه آغاز می شود  و برترین های لیگ برتر و بازیکنان امید راهی این مسابقات خواهند بود.

نوری گفت: همچنین در سال جاری 92  رقابت های هندبال قهرمانی جهان در آذر برگزار خواهد شد و قصد داریم 10 مربی جوان و تحصیل کرده و برتر کشور را به همراه سر مربی تیم ملی (سانیا پانیچ) اعزام کنیم تا علاوه بر آنالیزوری بازیها دوره های آموزشی ببینند.

وی تأکید کرد: گردهمایی مربیان و سر مربیان برتر کشور را در سال 92 خواهیم داشت که طی روزهای 13-11 خرداد انجام خواهد شد و موضوع آن دلایل شکست تیم ملی و راههایی برای رفع نواقص و کاستی ها می باشد.

نوری اضافه کرد: متأسفانه برخی می گویند جوانگرایی در تیم ملی منجر خواهد شد که در اندونزی نتیجه خوبی نگیریم باید بگویم میانگین سنی تیم ما بسیار زیاد است.

وی گفت: ما از انتقادهای سازنده استقبال می کنیم و اگر فرد یا افرادی ادعا دارند ما عملکرد خوبی نداریم باید منطقی و همراه با دلیل این مسئله را عنوان کند.

نوری در ادامه یادآور شد: برنامه های زیادی برای حمایت از استانها و باشگاه ها داریم زیرا آنها سازنده ی بازیکنانی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انجام مسابقات لیگ برتر را برای موفقیت تیم ملی ضروری می دانم و بدون رقابت نمی توانیم تیم ملی خوبی داشته باشیم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.