سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

نسل امروز از ارزش های دفاع مقدس بیشتر پاسداری کنند

فرمانده بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جوانان نسل امروز باید در راستای حفظ و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس و فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیشتر تلاش کنند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، میرابی در دومین نشست اعضای شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سنندج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، بر زنده نگهداشتن دلاور مردی ها هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد.
وی با اشاره به فداکاری های هشت سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم کردستان اظهار کرد: ارزش های دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود.
میرابی، امنیت و آسایش کنونی جامعه را مرهون استقامت و مقاومت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست.
وی به مجموعه یادمان سیرانبند کردستان و مجموعه شلمچه خوزستان اشاره کرد و افزود: در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس توجه به این مجموعه ها ضروری است.
فرمانده بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر مرمت و بازسازی مجموعه سیرانبند کردستان اظهار کرد: با هماهنگی بسیج و ظرفیت های موجود و اختصاص سهمی به سازمان های استان باید تعدادی به مناطق عملیاتی اعزام شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به نامگداری سال جاری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: تحقق حماسه اقتصادی مرهون تحقق حماسه سیاسی است.
مصطفی باغبانیان خواستار مشارکت گسترده و حضور پر شور مردم در انتخابات 24 خرداد سال جاری شد.
وی با اشاره به سالگرد سفر رهبری به استان کردستان در اردیبهشت سال 88 گفت: 100 درصد مصوبات مقام رهبری در کردستان محقق شده است.
وی همچنین اشتغال و سرمایه گذاری در استان را دو دغدغه مهم مقام معظم رهبری بیان کرد و افزود: مسولان و مدیران استان باید به این مهم توجه داشته باشند.
باغبانیان با بیان اینکه بانک توسعه تعاون بیش از 100 درصد اعتبارات مورد نیاز تعاونی ها را پرداخت کرده است خواستار مساعدت سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان در خصوص بیمه کارگران شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.