سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل رتبه نخست طرح هادي

استان اردبیل در بین استان‌های کشور رتبه برتر در اجرای طرح هادی را به خود اختصاص داده است

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران احمد حاج علیزاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اداره بنیاد مسکن شهرستان نیر از کسب رتبه دوم کشوری بنیاد مسکن استان در حوزه فناوری اطلاعات خبرداد و گفت: بنیاد مسکن استان در تهیه طرح هادی رتبه سوم کشوری، در اجرای طرح هادی رتبه برتر کشوری و در ساخت مسکن مهر رتبه سوم کشوری در بین استان‌های هم سطح را بدست آورد.

وی افزود: پارسال برای اجرای طرح هادی روستایی استان 85 میلیارد ریال و برای تهیه طرح هادی روستایی استان 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

حاج علیزاده دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سهم ستاد معین استان اردبیل در شهرستان اهر یک هزار و 720واحد مسکونی است، گفت: از این تعداد تاکنون در شهرستان اهر یک هزار و 80 واحد تا مرحله سفت کاری به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان تیرماه امسال تمام واحدهای مسکونی ستاد معین استان در شهرستان اهر به پایان می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اردبیل به سهم استان در زمینه مقاوم سازی اشاره کرد و افزود: امسال هشت هزار واحد مسکونی سهم استان است.

وی اظهار کرد: پارسال برای اجرای طرح هادی روستایی استان 85 میلیارد ریال و برای تهیه طرح هادی روستایی استان 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

درادامه میرفخرالدین زاهد فرماندار شهرستان نیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن نیر گفت: از آغاز طرح ویژه مقاوم سازی تاکنون در این شهرستان دو هزار و 819 واحدمقاوم سازی شده است.

وی به از بین رفتن طرح هادی برخی از روستاها و نیمه کاره مانده طرح هادی برخی دیگر از روستاهای شهرستان اشاره کرد و خواستار بازنگری و اجرای طرح هادی روستاها شد.

برچسب ها: اردبیل ، هادی ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.