سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار البرز

ارتباطات خون رگهای جامعه است

استاندار البرز گفت: ارزش اطلاعات به قدرت و نحوه انتقال آن است که در این میان روابط عمومی ها نقش ویژه و اثر گزاری دارد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اصغر عربیان در نشست مدیران روابط عمومی استان البرز با بیان اینکه یک مدیریت هوشمند یک روابط عمومی فعال دارند ، اظهار داشت: نقش اصلی روابط عمومی ها ایجاد تعامل واقعی و اثر گذار بین مسئولین مبتنی بر تحقیقات و بررسی های علمی است.
وی با اشاره بر اینکه با به دست آوردن اطلاعات جدید اطلاعات قبلی ارزشی ندارد افزود: امروزه هر ساعتی که می گذرد اطلاعات جدیدی بدست می آید و آنکه به اطلاعات ارزش می بخشد قدرت و نحوه انتقال آن است .
استاندار البرز تصریح کرد: اگر خون در رگهای موجود زنده نچرخد سلولها می میرد،امروزه نیز نقش ارتباطات خون رگهای جامعه است .
وی ادامه داد: علم و قدرت بر مبنای واژه اطلاعات شکل گرفته است.
ماهیت علم اطلاعات و ماهیت تحقیق و پژوهش مبتنی بر یافته های جدید است و کسانی که در پی قدرت و علمند زودتر از دیگران به دنبال دستیابی به اطلاعات هستند.
این مسئول با بیان اینکه در زمانهای قدیم علمها در سینه مانده و محو می شد تاکید کرد: علم به خودی خود فایده ای ندارد و تبادل علم باعث ارتقاء محصولات علمی است .
استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد : استفاده نا مشروع  از علم و فناوری اطلاعات به موازات فرصتهایی که در دنیای امروز ایجاد کرده چالشهای زیادی را پیش پای بشر گذاشته است./ز
برچسب ها: البرز ، اطلاعات ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.