سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 18:

اجرای طرح ضربتی آماده باش اکیپ های رفع آبگرفتگی های منطقه 18

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح ضربتی آماده باش اکیپ های رفع آبگرفتگی های این منطقه خبر داد.

 عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : اجرای طرح ضربتی آماده باش اکیپ های رفع آبگرفتگی های منطقه 18، به منظور رفاه حال شهروندان این منطقه در دستور کار حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با توجه به بارش های ناگهانی و شدید باران در دههه سوم اردیبهشت ماه در منطقه 18، به منظور رفع آبگرفتگی های واقع در سطح منطقه و رفاه حال شهروندان اجرا خواهد شد.
عساری ادامه داد: اجرای طرح ضربتی آماده باش اکیپ های رفع آبگرفتگی، به منظور تسهیل در تردد وسائط نقلیه و رفع آبگرفتگی های احتمالی در اولویت های شهرداری منطقه 18 است.
وی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت:این طرح با آماده باش اکیپ ها و کارگران خدمات شهری نواحی 7 گانه با استفاده از ادوات و تجهیزات کامل نسبت به هدایت آبهای سطحی و رفع آبگرفتگی های موجود در معابر هنگام بارش دائم باران و تگرگ به منظور سهولت تردد وسائط نقلیه و رفاه حال شهروندان برگزار می شود.
عساری در پایان با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه 18 افزود: آماده باش اکیپ های اجرایی فنی و عمران، شناسایی نقاط آبگیر در سطح منطقه 18، رفع و مرمت این نقاط، رفع آبگرفتگی معابر، از اقدامات شهرداری منطقه 18 در اجرای این طرح است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.