سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید اسدی:

اسپانسرها از تبلیغات غیرمستقیم در تلویزیون بیشتر سود می برند

صاحبان تولید و خدمات برای جلب نظر بیشتر مخاطب باید از تبلیغات غیر مستقیم در تلویزیون بهره ببرند.

"سعید اسدی" تهیه کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: اسپانسرها نقش مهمی را در تقویت بنیه مالی کارهای تصویری در تلویزیون و سینما دارند به شرط آنکه اسپانسرها از یک نظام روشنی پیروی کرده که ساز و کار آن برای تولید کننده اثر نمایشی و حمایت کننده مالی پروژه کاملا واضح باشد و بعد از تولید امنیت خاطر برای هر دو طرف ایجاد شود که بدون هیچ دغدغه و مشکلی کار به نمایش درآید.
تهیه کننده فیلم "شورشیرین" گفت: صاحبدلان تولید و خدمات که از آگهی های تلویزیونی برای ترغیب مردم در جهت استفاده از محصولات خود بهره می گیرند در واقع باید بدانند آن چیزی که مخاطب را بیشتر تحریک می کند استفاده از تبلیغات غیرمستقیم بخصوص در کارهای نمایشی است.
"اسدی" در پایان خاطر نشان کرد: در صورتیکه بین بخش بازرگانی و بخش تولیدات آثار نمایشی ارتباطی برقرار شود هر دو طرف با آرامش کار کرده و در اینصورت اسپانسرها با پر کردن خلأها به تولید آثار با کیفیت کمک شایانی می کنند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.