سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

لزوم فعال کردن اشتغال و تولید

آیت الله جوادی آملی گفت: اگر می‌خواهیم جوانان ما سالم و سربلند باشند باید چرخه تولید و اشتغال را فعال كنيم.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله جوادی آملی در ديدار استاندار قم و اعضاي كارگروه آمايش سرزمين و محیط زیست استان قم كه در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء صورت گرفت طي سخناني، اظهار كرد: یک سرزمین زمانی به رشد و تعالی می‌رسد که نگاه جهانی به مسائل داشته باشد.
وی با بیان اینکه مسئولان عالی رتبه کشور و استان باید سه عنصر جهان دانی‏، جهانداری و جهان آرایی را در حیطه فعالیت خود مد نظر قرار دهند‏، افزود: اگر می‌خواهیم سرزمین خود را به نحو مطلوب و درست بسازیم باید جهاندانی و جهانداری و جهان آرایی را سرلوحه مسئولیت خود قرار دهیم.
این مفسر برجسته قرآن کریم با تاکید براینکه نگاه جهانی باعث می شود که معرفت‏، مدیریت و هنر را در کنار یکدیگر به کار بریم گفت: برای اینکه بتوانیم سرزمین خود را آباد کنیم باید اندیشه و انگیزه یکجا باهم داشته باشیم و اگر این دو کنار هم نباشند انسان ناقصی هستیم و انسان ناکارآمد هم نمی تواند به رشد و توسعه مادی و معنوی جامعه کمکی کند.
استاد حوزه علمیه قم با تاكيد بر نقش توليد و اشتغال در توسعه بیان داشت: اگر می خواهیم جوانان ما سالم و سربلند باشند باید چرخه تولید و اشتغال را فعال كنيم.
آیت الله جوادی آملی بر نقش مهم و حیاتی دانشگاه‌های استان و مجموعه دستگاه‌ها در رشد و تعالی جوانان تاکید کرد و گفت: باید با مدیریت نیروی انسانی بتوانیم زمینه رشد و توسعه آمایش سرزمینی را فراهم آوریم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.