سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

دست اندرکاران انتخابات، اعتمادسازی را سرلوحه کار قرار دهند

استاندار چهارمحال و بختیاری از دست اندرکاران برگزاری انتخابات امسال خواست، اعتماد سازی را سر لوحه کار قرار دهند.

علی اصغرعنابستانی در جمع ائمه جمعه و جماعات استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه انتخابات پیش روی ملت ایران باید به پرشورترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی تبدیل شود، افزود: دولت و عوامل اجرایی انتخابات، همه تلاش خود را به کار می بندند که مانند دوره های پیشین، انتخاباتی سالم برگزار شود.
وی افزود: ساختار کلی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، سالم است ولی لازم است، اعتمادسازی مردم در دستور کار برگزار کنندگان قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 27 هزار نفر در این استان، در برگزاری انتخابات، مشارکت و همکاری می کنند، گفت: کنترل و مدیریت انتخابات، برای دست اندرکاران آن مهم است زیرا از یک سو باید میدان برای حضور پرشور مردم و ایجاد انگیزه آنان فراهم شود و از سوی دیگر، وظیفه ی امانت داری دولت نیز به خوبی ادا شود.
عنابستانی با تأکید بر اینکه نباید از اموال عمومی و بیت المال در تبلیغات انتخاباتی استفاده شود، افزود: تعداد شعبه های ثابت اخذ رأی در استان چهارمحال و بختیاری، 980 شعبه است که نسبت به سال گذشته، 300 شعبه افزایش یافته است و این موضوع به دلیل برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تعداد داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستای این استان را بیش از چهار هزار نفر عنوان کرد و گفت: این انتخابات در 36 شهر و 539 روستا برگزار می شود.
عنابستانی، تعداد اعضای اصلی شوراها در شهر های بالای 50 هزار نفر را 11 عضو اعلام کرد و گفت: تعداد اعضای اصلی شورا ها در شهرهای 20 هزار نفر، پنج عضو و تعداد اعضای اصلی شورا ها در شهرهای دارای 20 تا 50 هزار نفر جمعیت نیز هفت عضو اصلی است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.