سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

تيم جودوي بانوان نهاوند به مسابقات ليگ کشوري اعزام شد

سرپرست هيات جودو همدان گفت : علاوه بر اعزام تیم همدان ،تیمی ازنهاوند نیزبه ليگ جودو بانوان کشور اعزام شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛نصرپور  گفت : هفته سوم رقابتهاي ليگ جودو بانوان کشور جام خليج فارس از امروز در سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار مي شود و دو تيم از همدان و نهاوند  به اين مسابقات اعزام شدند.
وي اظهار داشت: در هفته دوم اين رقابت ها به دليل مشکلات تحصيلي بازيکنان و محدوديت در اعتبارات مالي نتوانستيم تيم اميد همدان را اعزام کنيم اما با رفع بخشي از مشکلات در اين هفته دو تيم اعزام کرديم.
 نصرپور اضافه کرد: در هفته سوم اين رقابتها 16 ديدار برگزار مي شود که در مهمترين ديدار شهرداري خرم آباد که در پايان هفته دوم خود را به صدر جدول رساند به مصاف تيم دوم جدول منتخب همدان نهاوند مي رود.
وي افزود: تيم منتخب همدان و نهاوندي در فاصله سه امتيازي صدرنشين قرار دارد و اعضاي تيم در تلاش هستند تا با برتري در اين ديدار به صدر جدول نزديک شوند.
وي خاطرنشان کرد: هم چنين تيم اميد همدان در هفته سوم مسابقات بايد به مصاف خراسان رضوي، تهران، لبنيات دامنه سهند تبريز و البرز برود.
سرپرست هيات جودو استان همدان يادآور شد: تيم اميد همدان به دليل غيبت در هفته گذشته بايد اين هفته مقابل تيم هاي البرز، منتخب همدان نهاوند، شهرداري خرم آباد و تهران رقابت کند./س
برچسب ها: جودو ، بانوان ، لیگ کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.