سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حریفان قدرتمندی در تور آذربایجان در انتظار پتروشیمی هستند

کاپیتان تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز از آمادگی مطلوب این تیم برای شرکت در تور دوچرخه سواری آذربایجان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، کاپیتان تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز از آمادگی مطلوب این تیم برای شرکت در تور دوچرخه سواری آذربایجان خبر داد.

وی تصریح کرد: تمرینات خوبی را در اردبیل و تبریز پشت سر گذاشته ایم و با نفرات خوبی در این تور شرکت خواهیم کرد و بیشتر از نفرات بومی در این تور بهره خواهیم برد.

میزبانی ادامه داد: از حالا نمی شود پتروشیمی را قهرمان تور دانست چون تیم های قدرتمندی همچون شکر اسپورت ترکیه در این تور شرکت دارند.

کاپیتان تیم پتروشیمی اظهار داشت: وضعیت مصدومیت خودم رو به بهبودی است و سعی دارم خود را به حد ایده آل برای این تور برسانم؛ اطمینان داشته باشید که پتروشیمی با قدرت هر چه بیشتر در این تور شرکت خواهد کرد و به جز قهرمانی به چیز دیگری نمی اندیشد.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی را در 892 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

تیمهای اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیمهای ملی الجزایر ، سوریه ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابتها هستند.

تیمهای باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود./س

برچسب ها: تور ، آذربایجان ، پتروشیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.