سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تشکیل فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری‌بنه خلخال در نشستی با جمعی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در خلخال اظهار داشت: سرمایه‌گذاری خصوصی در بخش‌های مختلف کشور اعم از صنعتی و تولیدی سبب رشد اقتصادی و تقویت این جبهه بسیار مهم می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ برای رشد کشور نیاز به جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود که با سرمایه خود بساط رشد اقتصادی را برای کشور فراهم کنند.

جعفری‌بنه خلخال خاطر نشان کرد: در حالی که یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه کشور حضور قدرتمندانه بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آنان در زمینه‌های مختلف است خلأ تشکیل چنین فراکسیونی و فراکسیون‌های متعدد در زمینه‌های کارشناسی و امور توسعه‌ای احساس می‌شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:‌ در همین راستا و با رایزنی‌ها و مشورت با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نخستین گام در تشکیل این فراکسیون برداشته شد تا با شناسایی، ترغیب و تسهیل‌گری در امر سرمایه‌گذاری گام‌های مهمی در توسعه کشور برداشته شود.

وی با بیان این مطلب که در فراکسیون یاد شده با دعوت از مسئولان اقتصادی کشور و صاحب نظران راهکارهای مناسب برای رشد سرمایه‌گذاری داخلی صورت می‌گیرد، بیان کرد: فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور با هدف تسهیل در امر سرمایه‌گذاری در داخل کشور تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از شکل‌گیری فراکسیون حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی خبر داد و یادآور شد: ‌با آغاز به کار این فراکسیون بسیاری از مشکلات کشور در مورد جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجیبرطرف می‌شود.

جعفری‌بنه خلخال با اشاره به اینکه بیش از 110 نماینده با تشکیل فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور موافقت کردند، گفت: فراکسیون با ایده جذب سرمایه برای توسعه کشور و رفع مشکلات پروژه‌های ناتمام آغاز به کار کرده است/س 

برچسب ها: اردبیل ، تشکیل ، فراکسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.