سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

حضور حداکثری در انتخابات نشانگر اطاعت پذیری مردم از ولایت است

مشاور رییس مجلس گفت: حضور حداکثری در انتخابات نشانگر اطاعت پذیری کامل مردم از ولایت فقیه و پایبندی ملت به ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، قاسمی در نشست بصیرت انتخابات در دانشگاه پیام نور شهر میلاجرد کمیجان افزود: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی بر اساس منویات و فرمایش های رهبرمعظم انقلاب اسلامی همه معادله های سیاسی دشمنان را بر هم خواهند زد.
وی ادامه داد: دشمن برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری برنامه ریزی و تلاش زیادی می کنند، بنابراین باید برای ناکامی دوباره بدخواهان و بیگانگان برای خلق حماسه سیاسی آماده تر شویم.
مشاور رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم از سال 1342 تاکنون برای پیروزی نهضت امام خمینی (ره)، شکست رژیم طاغوتی، دوران دفاع مقدس و بی اثر کردن تحریم های دشمنان همیشه همراه و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این مهم را دوباره با حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد امسال ثابت خواهند کرد.
قاسمی تصریح کرد: پس از تحقق حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب فرد اصلح امری مهم و حساس است که باید براساس شاخص های تعیین شده از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در این زمینه اقدام کرد.
وی خاطرنشان کرد: ملت برای ادامه حرکت در مسیر پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی مصمم است و هرگز از اصول و شعارهای محوری انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت فقیه کوتاه نخواهد آمد.
مشاور رییس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی از دانشجویان و اساتید خواست برای تبیین

اهمیت و حساسیت انتخابات 24 خرداد امسال و تشویق و ترغیب مردم به خصوص جوانان برای خلق حماسه سیاسی بیش از پیش تلاش کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.