سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

زلاتکو کرانچار یک فصل دیگر در دیار زاینده رود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اولویتم در ایران، سپاهان است و خوشحالم در تعامل خوب با مدیران این باشگاه می‌خواهیم گام‌های بلندی را برای موفقیت در فصل آینده برداریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان   زلاتکو کرانچار پس از تمدید قراردادش درباره شرایط مذاکره با مدیران این باشگاه و رضایتش از ماندن در این تیم اظهار کرد: طبیعتا از مذاکرات راضی هستم. درباره تمامی موارد با هم بحث کردیم؛ مواردی که شامل همه عوامل تیم بود. همچنین درباره هدف‌گذاری‌ها برای پروژه فصل آینده بحث شد و تصمیم گرفتیم تا سپاهان از نظر بازیکنان برای فصل بعد تقویت شود.

وی افزود: پاسخ بسیار خوبی درباره تمامی موارد دریافت کردم و اهداف تیم تعیین شد. تعداد کمی بازیکن از نظر من باید به سپاهان ملحق شوند. همین طور درخواستم این بود که باشگاه تلاش کند بعضی از بازیکنانی را که قراردادشان با ما تمام شده است، در تیم بمانند. با فراهم شدن این شرایط واقعا می‌توانم راضی باشم. به خاطر هواداران، بازیکنان و مدیران سپاهان به ویژه دکتر سمیعی‌نژاد که تفاهم بسیار زیادی در مذاکرات نشان داد، در سپاهان ماندم.

کرانچار تاکید کرد: الان مسئولیتی بر گردنم گذاشته شده است که باید با حرکت قدرتمندانه به سمت موفقیت و نتیجه ‌گرفتن در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حرکت کنیم. پذیرفته‌ام که سپاهان در این سه جام با همه قدرت حاضر شود و فکر می‌کنم باشگاه هم می‌خواهد چنین گامی را بردارد. در این راه جذب یکی،چند بازیکن جدید به منظور تقویت تیم برایم کافی است و آنچه شایعه شده بود کرانچار هفت بازیکن جدید را برای تیمش می‌خواهد، اصلا صحت ندارد. هیچ وقت چنین درخواستی را نکرده‌ام.

سرمربی سپاهان همچنینگفت: باید بگویم که پیشنهادهای بسیار خوبی از خارج از ایران داشتم. پیشنهادهایی از تیم‌های اروپایی و عربی. (راپید وین و الوصل) اما ماندن در سپاهان را انتخاب کردم../س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.