سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

استقرار خودروهای ویژه با سیستم‌های مدرن در پایگاه‌های امدادونجات کشور

استقرار خودروهای ویژه امدادونجات با سیستم‌های مدرن و مجهز در پایگاه‌های امداد و نجات کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سیدموسی موسوی در نشست بررسی مسائل و مشکلات امدادگران جمعیت هلال احمر دشتستان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی خدمات بسیار ارزشمند و مهمی در سطح جامعه ارائه داده و روزبه‌روز شاهد بهبود خدمات‌رسانی این نهاد هستیم.

وی افزود: پایگاه‌های امداد جاده‌ای نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی دارند و شاهد رضایت خاطر مردم از کیفیت و کمیت خدمات این پایگاه‌ها در سطح کشور هستیم.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح کشور ارائه خدمات امدادی و نجات و آمادگی امدادرسانی نیروهای این جمعیت در نقاط مختلف کشور است.

موسوی یادآور شد: در اکثر پایگاه‌های امداد و نجات، خودروهای ویژه امداد و نجات با سیستم‌های مدرن و مجهز تعبیه شده که برای رهاسازی مصدومان و آواربرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: سعی ما بر این است که پایگاه‌هایی که به تازگی راه‌اندازی می‌شوند، مجهز به امکانات و تجیهزات لازم برای خدمت‌رسانی به مردم باشند.

این مسئول با تأکید بر لزوم بهبود خدمات‌رسانی در پایگاه‌های امداد و نجات کشور گفت: براساس نیاز و استانداردهای تعریف شده باید در هر 40 کیلومتر یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای وجود داشته باشد که تاکنون برای تحقق این مهم اقدام شده است.

موسوی ابراز داشت: امسال در دو مرحله در قالب طرح توسعه ناوگان ترابری و تجهیزات جمعیت هلال احمر خودروهای نجات، آمبولانس، تجهیزات مخابراتی و کمک‌های 22گانه برای آسیب‌دیدگان در سطح کشور تأمین می‌شود.

وی افزود: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.