سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توليد پارچه خنک و ضد تعريق در ايران

منسوجات پلي کول - polycool در شرکت پلي اکريل ايران توليد شد .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اين منسوجات حاوي نوعي پلي استر اصلاح شده مهندسي است که از منسوجات ضد تعريق توليد شده است. 

 ممانعت از رشد باکتريها روي پوست بدن ، جلوگيري از ايجاد بوي نامطبوع در بدن ، ايجاد احساس طراوت و تازگي و راحتي مطلوب از خواص دايمي منسوجات تهيه شده از اين الياف است.

 مدير عامل شرکت پلي اکريل ايران با بيان اينکه منسوجات تهيه شده از اين الياف قادر به دفع عرق و رطوبت از بدن بوده و بدن را همواره خشک و خنک نگه مي دارد گفت : الياف پلي استر موجود در اين منسوجات از نظر شيميايي و فيزيکي با ديگر الياف پلي استر متفاوت است. 

فروزان با اشاره به اينکه بررسي هاي آزمايشگاهي و توليد اين محصول 2 سال زمان برده است افزود : با توليد منسوجات پلي کول در اين شرکت از خروج سالانه حدود 400 هزار دلار ارز جلوگيري مي شود.

 وي با اشاره به کاربرد اين الياف براي جوراب ، پيراهن هاي مردانه و لباسهاي ورزشي اضافه کرد :  استحکام پارچه هاي پلي کول با منسوجات حاوي پنبه و نايلون نسبتا برابري مي کند و روشهاي مراقبت از اين منسوجات نيز بسيار ساده  است . 

 اين الياف قابليت رنگرزي به همراه الياف اکريليک را نيز دارد و تحقيقات نشان داده است که پارچه هاي حاوي اين الياف نسبت به پارچه هاي پنبه اي (نخي) و نايلوني رطوبت بهتر و سريعتري از خود نشان مي دهند . 

با توليد منسوجات پلي کول – polycool  توليد اين محصول از انحصار کشور آلمان خارج شد./عب
برچسب ها: پارچه ، خنک ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
شهرآبادی
۲۲:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام برای تهیه ی این پارچه باید به کجا مراجعه کرد؟
عزت الله ارشدرياحي
۲۳:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
ضمن عرض أدب
ليست توليدات و قيمت ان كارخانه محترم دارم
با احترام رياحي