سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صداي آشنا و تبيين اهميت موزه ها در حفظ ميراث فرهنگي

دو ويژه برنامه "خاموش گويا" و "ميراث جان" از توليدات گروه فرهنگ و تمدن شبكه جهاني صداي آشنادر روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي پخش مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ "خاموش گويا" به موضوعاتي چون معرفي مواريث فرهنگي ايران؛ تبيين اهميت موزه ها در حفظ ميراث فرهنگي؛ تبيين نقش مواريث فرهنگي و موزه ها در معرفي فرهنگ و تمدن جهاني و صيانت از آن؛ و تبيين نقش يونسكو و سازمان هاي جهاني در حفظ، پاسداشت و معرفي مواريث فرهنگي مي پردازد. 
حسين يونسي سردبير و تهيه كننده، و راضيه طالب زاده گوينده، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند. 
"خاموش گويا"را جمعه بيست و نهم ارديبهشت ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرينويچ، از كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد. 
برنامه"ميراث جان" نيز ضمن بررسي دلايل نامگذاري اين روز، به بيان اين واقعيت كه ايرانيان پرچم دار موزه داري در جهان بوده و هستند، مي پردازد. 
بررسي قدمت موزه داري در نزد ايرانيان از دوره هخامنشي، و پخش گزارشي از موزه ملي ايران به منظور آشنايي مخاطبان با اين موزه، بخش هاي ديگر اين ويژه برنامه است. 
فرزانه ردايي محقق و سردبير، آرش امجدي نويسنده، مرضيه طبرستاني تهيه كننده، سميرا سجادي گوينده و محسن بهرامي راوي، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند. 
"ميراث جان"  را جمعه بيست و نهم ارديبهشت ساعت 09:30 به وقت تهران برابر با ساعت 05:00 به وقت گرينويچ، از كانال آسيا و اقيانوسيه شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.