سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اولین همایش روز ملی روابط عمومی و ارتباطات؛

تمبریادبود روابط عمومی رونمایی شد

مراسم رونمایی از تمبریاد بود و گرامی داشت روز ملی روابط عمومی در مراسم اولین همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل نخستین همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با شعار (روابط عمومی را جدی بگیریم) پیش از ظهر امروز با حضور افراد شاخصی چون دکتر دارابی معاونت سیما،دکتر جلالی پدر فن آوری اطلاعات ایران و دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی و تراکسیون روابط عمومی مجلس افتتاح شد.

دکتر دارابی در این همایش گفت:روابط عمومی مانند اکسیژن است که باید وجود داشته باشد تا زنده ماند و اگر مجموعه و دستگاهی روابط عمومی قوی نداشته باشد می میرد.

معاون سیما با اعلام این که دولت متاسفانه فقط 5درصد از بودجه سالیانه خود را به رسانه و ارتباطات و فعالیت های فرهنگی اختصاص می دهد گفت:می بایست این رویکرد اشتباه که روابط عمومی را همه کاره و هیچ کاره تلقی می کنند از بین ببریم .

در این مراسم از تمبریاد بود و گرامی داشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات با حضور مسئولین رونمایی شد.

 در ادامه مراسم نشان عالی روابط عمومی به علی دارابی معاون سیمای فعلی سازمان صدا و سیما به دلیل سالها فعالیت مستمر و سازنده در عرصه روابط عمومی اهدا شد این مراسم به همت انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد./ع2
برچسب ها: یادبود ، ارتباطات ، عمومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.