سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف 60 هزار ليتر سوخت قاچاق در بوشهر

فرمانده درياباني استان بوشهر از كشف 60 هزار سوخت قاچاق در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا و ارز طي 48 ساعته گذشته در آبهاي استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار "قلندرلشكري" در تشريح اين خبر گفت: ماموران سه پايگاه درياباني بوشهر، گناوه و كنگان در راستاي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا و ارز با بهره گيري از تجربيات طرح هاي اجرا شده در سال هاي گذشته و همچنين استفاده بجا از منابع و همچنين امكانات و تجهيزات، موفق به كشف يك ميليارد و 440 ميليون ريال كالاي قاچاق و ارز شدند. 
فرمانده درياباني استان افزود: در اين طرح 48 ساعته كه با استفاده از تمام امكانات و ظرفيت هاي رده ها در آبهاي حوزه استحفاظي استان بوشهر به مرحله اجرا گذاشته شد، دريابانان موفق به توقيف دو فروند شناور، يك دستگاه خودرو و يك دستگاه موتورسه چرخ شدند. 
سردار لشكري ضمن اشاره به دستگيري 9 قاچاقچي در اين رابطه اظهار داشت: در اين طرح 55 هزار ليتر سوخت قاچاق،يك هزار و 860 بطري مشروبات الكلي،70 گرم مواد مخدر و ... كشف شد. 
وي كنترل دقيق مسير هاي ورودي خودروهاي مجاز و غير مجاز و همچنين تقويت عوامل گشتي نوار ساحل را از نكات بارز در اين طرح دانست و خاطر نشان کرد: اين فرماندهي با تمام توان و به صورت 24 ساعته با گشت زني هاي مستمر و بدون وقفه دريايي تمامي مرزهاي حوزه استحفاظي را پوشش و برخورد با قاچاقچيان كالا ، ارز و متجاوزان مرزي را در اولويت كاري خود قرار داده است./ف
برچسب ها: کشف ، سوخت ، قاچاق ، بوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.