سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام آل هاشم:

پای‌بندی به اصول گفتمان امام و رهبری ملاک انتخاب کاندیدای اصلح خواهد بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پای‌بندی به اصول گفتمان امام(ره) و رهبری ملاک و معیار انتخاب اصلح در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در جمع فرماندهان و کارکنان دژبان ارتش با اشاره به اهمیت و حساسیت این دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حساسیت و پیچیدگی‌های خاص سیاسی این دوره از انتخابات را می‌توان با تحلیل و تفسیر شرایط تحمیلی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله تشدید فشارها و تحریم‌ها از سوی دشمنان درک کرد.

وی در ادامه، هوشیاری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را از عواملی برشمرد که می‌تواند تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی و جایگاه دولت آینده را تقویت کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات، تحقق حماسه سیاسی را به همراه خواهد داشت و از جنبه بین‌المللی موجب تقویت امنیت ملی شده و تحریم‌ها را نیز بی اثر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام آل هاشم گفت: پای‌بندی به اصول گفتمان امام(ره) و رهبری ملاک و معیار انتخاب اصلح در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش، انتخاب اصلح را یکی از ملاک‌های مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده دانست و افزود: با توجه به معیارها و دیدگاه‌های گوناگونی که در حال حاضر در سطح جامعه ارائه می‌شود جا دارد تا با مراجعه به بیانات مقام معظم رهبری، ملاک مطلوب را بدست آوریم.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: آل هاشم ، ارتش ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.