سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ادامه ساخت پروژه ملی بلوار پیامبر اعظم قم، با سرمایه گذاری چند شرکت خارجی

سرپرست معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی از مذاکره شهرداری کلانشهر قم با چند شرکت خارجی برای تأمین مالی پروژه‌های در دست اقدام خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علیرضا یامولا گفت: یک کنسرسیوم بین‌المللی متشکل از چندین شرکت بزرگ چینی و دو شرکت از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از پروژه‌های عمرانی (پیامبر اعظم و ادامه فاز 5 عمار یاسر) بازدید کرده و برای تأمین مالی این پروژه‌ها اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به مذاکره مسئولان شهرداری با این کنسرسیوم و برگزاری جلسه نحوه بررسی همکاری‌ها در معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با کارشناسان سازمان قطار شهری معاونت حمل و نقل و کارشناسان و مهندسین سازمان توسعه و عمران در مورد پروژه‌های پیامبر اعظم و فاز 5 عمار یاسر اذعان داشت: این کنسرسیوم همچنین با شهردار قم دیدار کرده و مذاکراتی را در مورد نحوه تأمین مالی و اجرای پروژه‌ها صورت دادند.

یامولا افزود: در مذاکراتی که با شهردار قم به انجام رسید به زودی تفاهم نامه‌ای برای زمان‌بندی مطالعات امکان سنجی و اخذ مجوز‌های دولتی آماده شده و به امضای طرفین خواهد رسید.

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم ارزیابی مثبتی از این کنسرسیوم داشته و ابراز کرد: امیدواریم این سفرها و مذاکرات به قرارداد منتهی شود/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.