سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

استفاده از ظرفیت های روحانیون ، فرصتی مناسب برای تلفیق اخلاق و ورزش است

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت : حضور و بهره مند شدن از ظرفیت های روحانیون در ورزش ، فرصتی مناسب برای تلفیق اخلاق و ورزش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، پیشنمازی در نشست مشترك با روحانیون مبلغ و ورزشكار مازندران در ساری همچنین افزود : باید با استفاده از توان فرهنگی و دینی روحانیون مبلغ و ورزش دوست ، برای رسیدن به اهداف اخلاقی در ورزش تلاش كنیم .

وی تصریح کرد: در ورزش قهرمانی ، شهرت ، از عوامل اصلی جذب جوانان به سمت رشته های مختلف و الگوپذیری از قهرمانان نامدار است و در این راستا همكاری بین متولیان ورزش و حوزه های علمیه به حل مشكلات مربوط به الگوسازی برای جوانان می انجامد .

معاون فرهنگی تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: تبلیغات مذهبی و اخلاقی برای جوانان از اهداف اصلی اجرای این طرح است و بدون تردید با اعتماد سازی بین جوانان بسیاری از مشكلات برطرف خواهد شد .

پیشنمازی افزود : قهرمان اگر الگو شود می تواند جامعه را به سوی مسیرهای مناسب و موفق هدایت كند و نسل جوان جامعه را از آسیب‌های اجتماعی دور سازد .

وی گفت : از آنجا كه ضرورت توجه به امور فرهنگی در جامعه انكار ناپذیر است، محور اصلی برنامه های وزارت ورزش و جوانان مبتنی بر كاركرد های فرهنگی است ./س

برچسب ها: ظرفیت ، تلفیق ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.