سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوجوانان والیبالیست با 14 بازیکن به ترکیه می روند

مرحله ششم اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در حالی جریان دارد که برپایی اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه قطعی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی نوجوانان ایران که خود را برای حضور در رقابتهای والیبال نوجوانان جهان آماده می کند هم اکنون در اردوی ششم خود به سر می برد. کارد فنی تیم ملی با حذف 4 بازیکن در این اردو، تعداد بازیکنان حاضر را به عدد 15 رساند تا بازیکنان بیشتر از قبل زیر نظر مربیان قرار بگیرند.

اما با مذاکرات مسئولان فدراسیون والیبال اردوی تدارکاتی تیم نوجوانان ایران در کشور ترکیه فراهم شد و ملی پوشان روز 11 خردادماه برای انجام 4 بازی تدارکاتی عازم این کشور می شوند. نوجوانان ایران در اردوی 6 روزه خود در ترکیه، با تیم های ملی این کشور که قرار است در رقابتهای جهانی حضور پیدا کند،به رقابت می پردازند.

محسن باقریان، رحمان تقی زاده، سید مهدی حسینی ایمنی، سهند اله وردیان، هادی سیدنیازی، جواد حکمتی، محمد جواد معنوی نژاد، اکبر ولایی، محمدرضا عوض پور، جابر اسماعیل پور، شاهین شهروز، حمید حمودی، محمد دلیری، معین معینی فر و محمد امین حیدری پانزده بازیکن حاضر در اردوی ششم تیم ملی هستند.

البته  همزمان با پایان اردوی ششم تیم ملی در روز 30 اردیبهشت، یک بازیکن از اردو حذف می شود تا تیم ملی با 14 بازیکن راهی اردوی تدارکاتی ترکیه شود.

 محمد حسین حسینی فرد سرپرست، ایرج مظفری سرمربی، محمدرضا دامغانی ، احمد لاهوتی و رحمت نوری کمک مربیان، علی پرویزی مربی بدنساز، اسماعیل خرسندل مربی ژیمناستیک، کوروش معصوم زاده فیزویوتراپ، علی فتحعلی و علیرضا طلوع کیان آنالیزور و علی مجتهدی ماساژور کادر فنی تیم ملی زیر 19 سال را تشکیل می دهند.

رقابتهای والیبال قهرمانی زیر 19 سال جهان 6 تا 16 تیرماه در کشور مکزیک برگزار می شود و تیم ملی والیبال زیر 19 سال کشورمان به عنوان قهرمان آسیا در این رقابتها حاضر می شود./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.