سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار منطقه 9 خبر داد:

افزایش سرانه های فرهنگی محلات پهنه جنوبی آزادی

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 9 از افزایش سرانه های فرهنگی محلات منطقه خبر داد و گفت: تا پایان سال8 هزار و 200 مترمربع پروژه های عمرانی با کاربریهای فرهنگی، اجتماعی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید مجید غمخوار با اعلام این خبر اظهار داشت: بخشی از امور فعالیتهای این معاونت در قالب پروژه های عمرانی مربوط به پروژه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین خدمات شهری بوده که در همین راستا و براساس شرایط در دستور کار قرار می گیرد.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون در بخشی از پروژه های حوزه اجتماعی و فرهنگی در حال برگزاری مناقصه بوده ، افزود: در خصوص پروژه های مستمر هم برابر بودجه تخصیصی اقدامات مناسبی اتخاذ شده است.
 
غمخوار ادامه داد: کل فضای اجرایی و عمرانی این معاونت براساس شرایطی ویژه ، نظم و سامان مناسبی به خود قرار گرفته و همچنان با رویکرد کاهش هزینه و پرهیز از چند باره کاری ، فعالیتهای عمرانی این معاونت ادامه دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و پیش بینی های لازم تا پایان سالجاری به میزان 8 هزار و 200 مترمربع پروژه عمرانی با کاربری فرهنگی و اجتماعی و خدماتی در قالب احداث سرای محله و مجموعه فرهنگی و اداری به سرانه های این بخش از پایتخت افزوده می شود.
 
معاون شهردار منطقه 9 در پایان اظهار داشت: به منظور اجرای سیاست های شهرداری تهران در راستای برخورداری شهروندان از فضاهای آموزشی، فرهنگی و ارتقا سرانه ها، همچنین جلب مشارکت شهروندان در اداره امور محلات و تشکیل مدیریت محله و در راستای پوشش کمبود امکانات اجتماعی و فرهنگی و افزایش سرانه فرهنگی محلات گامهای ارزنده ای در سطح منطقه برمی داریم./ل
برچسب ها: سرانه ، فرهنگی ، محلات ، آزادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.