سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساحلی بازان والیبال در انتظار ویزای هند

تیم ملی والیبال ساحلی جوانان ایران برای شرکت در رقابت های آسیایی همچنان در انتظار صدور ویزای هند به سر می برد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که قرار بود تیم ملی والیبال ساحلی جوانان ایران امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه راهی چنای هند شود به دلیل عدم صدور ویزای به موقع از سوی سفارت هندوستان، سفر خود را به فردا موکول کرد.

والیبالیست های ساحلی کشورمان که دو ماه در اردوی تدارکاتی به سر بردند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند همچنان امید دارند تا سفارت هند طی امروز یا فردا (چهارشنبه یا پنجشنبه) با صدور ویزا، تدارکات سفر به این کشور را فراهم سازد تا در اولین دوره رقابتهای ساحلی جوانان آسیا شرکت کنند. این رقابتها از روز جمعه 27 اردیبهشت ماه آغاز می شود و ملی پوشان تنها فردا را برای عزیمت به هند فرصت دارند.

ظاهرا پیش از این هم سفارت هند با صدور روادید در آخرین لحظات برای تیم های کشتی و دوچرخه سواری مشکلاتی را برای حضور نمایندگان کشورمان در مسابقات به وجود آورد. لازم به ذکر است فدراسیون والیبال کشورمان تمام مراحل ثبت نام را به موقع و سریعتر از سایر تیم ها انجام داده است ولی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان کشورمان در حالی که امروز می بایست راهی هند شود، هنوز منتظر صدور ویزا از سوی این سفارت خانه می باشد.

کمیته ساحلی کشورمان با ارسال نامه ای به FIVB و AVC اعتراض خود به این موضوع را اعلام کردند. جالب است که هندی ها هم اعلام کردند ما در تلاش هستیم و کارها در حال انجام است.

نادر انصاری دبیر کمیته والیبال ساحلی کشورمان در این باره گفت: هنوز منتظر صدور ویزا هستیم و بلیط تیم ملی را به فردا تغییر دادیم تا در صورتی که سفارت هند همکاری کند و ویزا را صادر کند این تیم با یک روز تاخیر راهی هند شود.

وی افزود: در هیچ جای ورزش دنیا این اتفاق رخ نمی دهد و به اعتقاد من این کار، یک حرکت ناشایست است. سفارت هند اعلام کرده که تنها نامه وزارت امور خارجه هند را حکم می داند. اما جای تعجب دارد که فدراسیون والیبال هند از این قانون کشور خود بی خبر است! در هر حال اگر تا روز پنجشنبه ویزای بازیکنان صادر نشود تیم ملی جوانان از اعزام باز می ماند و شانس رسیدن به مسابقات جهانی را از دست می دهد. این مسابقات بهترین فرصت برای نشان دادن توانایی بازیکنان ما است که امیدوارم هرچه سریعتر مسکل ویزا حل شود.

اولین دوره رقابتهای والیبال ساحلی جوانان آسیا از روز جمعه 27 اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا 29 اردیبهشت ماه ادامه دارد./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.