سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

رييس ستاد انتخابات استان همدان گفت: دشمنان نظام اسلامي به دنبال برنامه ريزي براي حضور کمرنگ مردم در انتخابات آتي است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران  همدان ؛ عليرضا قاسمي در جمع دانشگاهيان و فرهنگيان به تشريح راهبردهاي دشمن براي انتخابات 24 خرداد سال جاري پرداخت وگفت : دشمن سه راهبرد براي انتخابات سالجاري طراحي کرده که مهمترين آن فشارهاي تبليغاتي، جنگ رواني و افزايش تحريم و فشارهاي اقتصادي به منظور حضور کمرنگ و غير موثر مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي است.
معاون سياسي امنيتي استانداري همدان اضافه کرد: به دنبال شکست دشمن در اين جبهه نقشه دوم سران استکبار براي روي کار آمدن نامزدي با تفکر و رويکرد غربي است.
وي اضافه کرد: ظرفيت هايي همچون شوراي آموزش پرورش استان و شهرستان و گردهمايي انجمن اوليا و مربيان بهرين بستر براي زمينه سازي براي حضور مردم در انتخابات است.
قاسمي فرزاد افزود: ساختار استکباري جهان دوران اوج را سپري کرده و هم اکنون در حال اضمحلال و فروپاشي است و در مقابل تمدن اسلامي در حال رشد و بالندگي و توسعه است.
وي اضافه کرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بر رژيم ستمشاهي به برکت روشنگري امام راحل (ره) و خلف شايسته ايشان مقام معظم رهبري هر روز شاهد رشد کشور در عرصه هاي علمي فناوري و ديگر حوزه ها بوده ايم.
وي بصيرت افزايي را از رسالت هاي مهم فرهنگيان واساتيد دانشگاه دانست و گفت: اقشار فرهنگي بايد فرآيند انتخابات را تشريح کنند.
وي تاکيد کرد: فرماندارن و بخشداران تدارکاتچي برگزاري انتخابات بوده و معتمدان، متدينين و افراد صاحب نام از اول تا آخر انتخابات را مديريت مي کنند لذا مطرح کردن بحث تقلب در انتخابات موضوعي نادرست است./س
 
برچسب ها: کمرنگ ، انتخابات ، حضور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.