سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان غربی/

ارتباط با دانشگاه‌های کشورهای همجوار اولویت دانشگاه آزاد منطقه 2

دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد رشته‌های جدید و ارتباط با دانشگاه‌های کشورهای همجوار را از اولویت‌های دانشگاه آزاد منطقه 2 کشور عنوان کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، شهریار حسن‌زاده صبح امروز در جلسه روسای  دانشگاه آزاد منطقه 2 که در دانشگاه آزاد خوی برگزار شد، با اشاره به موفقیت‌های منطقه 2 در بین مناطق 18گانه کشور، اظهار داشت: منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی با 44 واحد و مرکز، 120 هزار دانشجو، 2 هزار و 600 عضو هیئت علمی و یک هزار و 965 نفر کارمند و 360 هزار متر مربع ساختمان آموزشی در سه استان، اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی در حال فعالیت است.

وی افزود: در آینده نزدیک 7 رشته در مقطع دکتری تخصصی، یک رشته در مقطع دکتری حرفه‌ای و 161 رشته در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه‌های منطقه 2 افزوده می‌شود.

دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به افق 1404 منطقه 2، گفت: تشکیل هیئت امنای استانی، گسترش رشته‌های جدید در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و ارتباط با دانشگاه‌های کشورهای هم‌جوار از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است که سبب ترویج و گسترش مرزهای دانش و فن‌آوری، افزایش سطح تولید علوم مهارت محور و منطبق با استانداردهای بین‌المللی و مدیریت اثربخش و کارآمد می‌شود.
برچسب ها: دانشگاه ، خوی ، اردبیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.