سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

تیرانداز همدان در رده هفتاد و ششم جهان

روز نخست مرحله اول مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در شهر شانگهای کشور چین با برگزاری دور مقدماتی (qualification) در بخش ریکرو مردان و زنان پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  همدان ؛در پایان روز نخست در بخش ریکرو مردان سه تیرانداز از کشور کره جنوبی به ترتیب با مجموع 1371، 1360 و 1356 جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. از میان تیراندازان اعزامی کشورمان نیز آقای غلامرضا رحیمی با مجموع 1271 در رده پنجاه و پنجم، آقای ساسان رضوی از همدان با مجموع 1222 در رده هفتاد و ششم و آقای بهزاد پاکزاد نیز با مجموع 1218 در جایگاه هفتادو هفتم قرار گرفتند.
در بخش تیمی مردان کشورهای کره، چین و هلند در جایگاه های اول تا سوم و کشورمان نیز در جایگاه بیستم قرار گرفت و از حضور در رقابتهای تیمی بازماند.
 از آنجا که در سال 2013 مسابقات بین المللی قهرمانی تیراندازی با کمان نیز برگزار خواهد گردید، لذا تیراندازان ریکرو در بخش رنکینگ مسابقات خود را به صورت چهار مسافت (FITA round) برگزار می کنند. در این مرحله تیراندازان ریکرو مرد در مسافت های 90، 70، 50 و 30 متر و زنان در مسافت های 70، 60، 50 و 30 متر رقابت می کنند./س
برچسب ها: تیرانداز ، ششم ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.