سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین مهلت دو ایربگه کردن خودروها

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد از تیرماه امسال تمام سواری‌های داخلی باید با دو کیسه هوا تولید شوند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، بهادر کاظمی در پاسخ به این‌که علیرغم مصوبه اخیر دولت خودروسازان عنوان می‌کنند که به دلیل نبود ظرفیت تولید داخل و ارزبری بالا تامین کیسه هوا به سختی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: کیسه هوا جزو قطعات ایمنی خودرو و استانداردهای اجباری بوده و باید بر روی تمام خودروهای داخلی نصب شود.
 
وی با بیان این‌که هرگونه قصور از مصوبه اخیر دولت مبنی بر الزام دو ایربگه شدن خودروهای داخلی از تیرماه امسال پذیرفته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: خودروسازان بهتر است تمام توان خود را برای تحقق الزامات و استانداردهای قانونی به کار گیرند.
 
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: علاوه بر آن هیچ خودروی فاقد ایربگی پلاک سال جدید را دریافت نخواهد کرد به‌گونه‌ای که اینگونه خودروهای موجود نزد خودروسازان نیز با پلاک سال 91 شماره‌گذاری می‌شوند.
 
کاظمی تصریح کرد: الزام دو ایربگه شدن سواری‌های داخلی از سال گذشته به خودروسازان ابلاغ شده و از ابتدای امسال باید اجرایی می‌شد اما با مصوبه اخیر دولت مهلت جدیدی به خودروسازان داده شد.
برچسب ها: ایربگ ، خودرو ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.