سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایت "آگهی نماد"، سایت نیازمندیهای ایران

علی موسوی، مدیر سایت نیازمندی‌های آگهی نماد گفت: این سایت مجموعه‌ای شامل نیازمندیها، خودرو، املاک، استخدام و سیروسفر برای عموم مردم اعم از حقیقی و حقوقی با هدف ایجاد یک بازار قدرتمند با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی می باشد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ موسوي در خصوص ويژگي‌هاي اين سايت افزود : کاربران محترم می توانند در آگهی نماد از امکاناتی چون خرید و فروش لوازم شخصی ،خودرو، املاک ،استخدام ، سیروسفر و مهمتر از همه و برای اولین بار در ایران چی + کجا ، جستجوی کلیه کسب و کارهای تهران در این قسمت و هر آنچه که فکر کنید برخوردار شوند.

وی گفت : فقط کافیست که شغل و یا حرفه مورد نظر را در قسمت "چی" و محل مورد نظر را در قسمت "کجا" وارد نموده و روی "بگرد" کلیک کنید. برای مثال، "دکتر پوست" در "چی" و "فرمانیه" در "کجا". این قسمت سایت برگرفته از وب سایت معروف aroundme می باشد که بازدید کننده های بسیاری در خارج از کشور دارد.

موسوی تصریح کرد : در آگهی نماد شما نیاز به ثبت نام ندارید که این بهترین مزیت این سایت نسبت به سایتهای دیگر می باشد. و شما می توانید در کمتر از 2 دقیقه آگهی خود را در سایت درج نمایید.

وی همچنین ؛ قابلیت جستجوی هر چیز فقط با یک کلیک ،قابلیت درج آگهی ها فقط با یک کلیک ،دریافت خبرنامه ماهیانه آگهی نماد و اطلاع از اخبار جدید سایت را از دیگر مزیت های آگهی نماد عنوان کرد.

این کارشناس فن آوری و اطلاعات گفت : به زودی اندروید و اپل موبایل اپ آگهی نماد، این توانایی را به شما خواهد داد که در هرکجا که به اینترنت دسترسی دارید از طریق تلفن خود قادر به ثبت آگهی همراه با عکس آگهی، جستجوی آگهی مورد نظر خود و جستجوی چی + کجا در کوتاهترین مدت خواهید بود.

گفتنی است ؛ لازم به توضیح است که آگهی نماد اولین سایت نیازمندیها در ایران است که دارای این توانایی می باشد.
برچسب ها: نیازمندی ، سایت ، آگهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.