سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی آتش جز به آتش راضی نمی شود

در طول روز بارها و بارها با کلمه از خود گذشتگی و ایثار روبرو می شویم، گاهی با تعمق به آن فکر می کنیم و گاهی نگاهی گذرا...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ایثار کلمه ای که بوی از خود گذشتگی، برگزیدن ، دیگران را بر خویش مقدم دانستن و مانند آن را معنی بدهد اما آیا تا حالا شده که به عمق این کلمه بیشتر توجه کنیم، آیا شده یک لحظه با خود فکر کنیم در جامعه ای که در آن زندگی می کنیم افراد توانا و فداکاری هستند که جان خود را در خدمت من و تو می گذارند!!!

جایی بس تعجب نیست! ولی واقعیت است واقعیتی که گاه به تلخی و گاه به خوشی سرباز می زند.

قصه از جوانمردانی است که در طول روز بارها و بارها جان خود را در خدمت جامعه شان می گذارند قصه های تلخی که نه تنها برای خود بلکه برای خانواده هایشان به بار می آید.

ایثار این بار از حادثه روز گذشته رقم خورد ساعت 14.15 دقیقه بود که زنگ آتش نشانی به صدا درآمد و نیروها با عجله به محل حادثه اعزام شدند آتش سوزی در ساختمان 10 طبقه و گرفتار شدن دختر بچه 8 ساله بود که طی این حادثه یکی از عوامل آتش نشانی را مصدوم و روانه بیمارستان شد و متاسفانه این آتش نشان حالا محتاج دعای من و توست.

آتش نشانی که ماسک خود را به 8 ساله داد تا او سالم از این آتش خارج شود  اما خودش گرفتار شد تنها چیزی که در ذهن باقی می ماند این است که هنوز هم دلاور مردی های مردان این مرز بوم زبانزد است این قصه نمونه ای از صدها قصه ای است که گفته می شود.

به گفته ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی حال این آتش نشانان چندان خوب نیست و تنها کاری که ما می توانیم برای آن انجام دهیم دست به آسمان شدن و دعای خیر برای سلامتی ایشان و برگشتن به آغوش خانواده اش است پس همه برای آن دعا کنیم./ف
گزارش از سحر آرام

برچسب ها: آتش ، ایثار ، از خودگذشتگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.