سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

حضور حداکثري در انتخابات نشان تبعيت از ولايت است

رييس تبليغات اسلامي کبودراهنگ گفت: حضور حداکثري در انتخابات نشان تبعيت از ولايت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان  ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسين علي قمري نيا در جمع روحانيون اين شهرستان گفت: وفاداري به نظام و ارزش هاي انقلاب اسلامي، تبعيت از ولايت، شور و شعور انقلابي و دشمن شناسي از مهمترين دلايل حضور حداکثري مردم کبودراهنگ در انتخابات ها است.
وي يادآور شد: در تاريخ پربرکت انقلاب اسلامي، دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از هر حربه اي براي اختلاف افکني بين مردم فروگذاري نکرده اند.
حجت الاسلام قمري نيا افزود: حضور حداکثري و مشارکت گسترده مردم در انتخابات سبب تثيبت هرچه بيشتر نظام و انقلاب و يأس و نااميدي دشمنان داخلي و خارجي را به همراه دارد.
قمری نیا با دعوت از روحانيون به هدايت مردم بيان کرد: گروه هاي تبليغي در انتخابات پيش رو نقش بسزايي دارند و بايد با تبيين شاخصه هاي رهبري مردم را به انتخابي اصلح دعوت کنند.
حجت الاسلام قمري نيا افزود: روحانيت بايد جامعه را همچون خانواده هدايت و راهنمايي کرده و راه صحيح را به مردم نشان دهند و مردم را توصيه به شرکت حداکثري در انتخابات و انتخاب فرد صالح مقبول کنند.
رييس اداره تبليغات اسلامي کبودراهنگ با تأکيد بر حضور حداکثري مردم در انتخابات آتي از جامعه روحانيون خواست با حضور گسترده و آگاهانه ، توجه ويژه به منافع ملي و رعايت اخلاق در انتخابات به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب لبيک گفته و همانند گذشته نقشه هاي شوم دشمنان نظام ايران اسلامي را خنثي کنند./س
برچسب ها: انتخابات ، حضور ، حداکثری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.