سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از اول مهر ماه؛

انتقال همه پروازهاي خارجي به فرودگاه امام خميني (ره)

رئيس سازمان هواپيمايي کشوري گفت: همه پروازهاي خارجي به استثناي پروازهاي ‌VIP و مواد فاسد شدني از اول مهر از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) منتقل مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ کاپيتان حميد رضا پهلواني اظهارداشت: به كليه شركتهاي هواپيمايي داخلي و همچنين شركت هواپيمايي سعودي، ابلاغ شده است تا اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي لازم جهت انتقال كليه پروازهاي بين المللي اين شركت ها به استثناي پروازهاي VIP و پروازهاي باري حامل كالاي فاسدشدني را از فرودگاه بين المللي مهرآباد به فرودگاه بين‌المللي امام خميني(ره) حداكثر تا پايان شهريور ماه سال جاري به عمل آورند.

وي افزود: در اين راستا لازم است شركت فرودگاههاي كشور تمهيدات، هماهنگي، پيش‌بيني‌ها و اقدامات لازم را جهت تسريع برنامه انتقال پروازها در چارچوب مصوبه فوق الذكر به عمل آورده و گزارش روند انتقال را بصورت ماهانه به سازمان هواپيمايي كشوري منعكس كند.

معاون وزير راه و شهرسازي خاطرنشان كرد: اين سازمان آمادگي لازم را نسبت به تغيير مسير پرواز و اصلاح برنامه پروازي شركت ها جهت برقراري و انجام پروازهاي موصوف از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خميني (ره) و صدور مجوز مربوطه را اعلام مي دارد.

خلبان پهلواني يادآورشد: بديهي است از تاريخ فوق الذكر فرودگاه بين‌المللي مهرآباد از پذيرش پرواز مسيرهاي خارجي بجز پروازهاي VIP و پروازهاي باري حامل كالاي فاسد شدني خودداري  خواهد كرد./عب

 
برچسب ها: پرواز ، فرودگاه ، انتقال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.