سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

مشارکت گسترده مردم در انتخابات عامل نااميدي دشمنان

عوامل اجرایی و نظارت به ویژه مردم با حضور گسترده خود، با بصیرت و هوشیاری و اطاعت از فرامین رهبری اجازه ندهند دشمنان به اهداف پلید خود دست یابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان - استاندار زنجان  در جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان ماهنشان گفت: مشارکت گسترده مردم در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اولویت های نظام اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

رئوفی نژاد افزود: مسوولین باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و فرصت های موجود، مشارکت گسترده مردم در این انتخابات را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به  توطئه های از پیش تعیین شده دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات  ادامه داد: آنها سعی دارند با دسیسه های مختلف در فضای امنیت کشورمان خدشه ایجاد کرده و به اهداف شوم خود دست یابند در حالی که همه مردم نسبت به آن آگاهند.

استاندار زنجان، این دوره از انتخابات را بسیار مهم و حساس خواند و تصريح كرد: امروز چشم طمع دشمنان به این رخداد سیاسی و سرنوشت ساز ایران دوخته شده است.

رئوفی نژاد  اضافه كرد:ملت ایران همواره در طول تاریخ در راستای اقتدار نظام اسلامی و چارچوب اهداف نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وي از انتخابات به عنوان مبنای بسیاری از صحنه های کشور یاد و  خاطر نشان کرد: مردم فهیم ایران با حضور پرشور خود در این انتخابات به مدت چهار سال کلید اجرایی کشور را به دست فرد اصلح خواهند سپرد./س


 

برچسب ها: مشارکت ، مردم ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.