سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشته شدن دانش آموز سوري در جديدترين جنايت تروريست ها

حملات خمپاره اي گروههاي تروريستي به شهر حمص به کشته شدن يک دانش و زخمي شدن شمار ديگري از دانش آموزان و مردم منجر شد که پس از امتحان در حال خروج از مدرسه بودند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني سوريه ، حال يکي برخي از دانش آموزاني که زخمي شده وخيم است.
ايمان ابراهيم خبرنگار شبکه سوريه در گزارشي گفت حملات خمپاره اي تروريستها به شهر حمص به خانه ها و فروشگاهها نيز خسارات زيادي وارد کرد.
يک دانش آموزش گفت : تو راه بوديم و صحبت مي کرديم که ناگهان خمپاره اي به ساختمان اصابت کرد و ترکشهاي آن به سر دوست من اصابت کرد. او اکنون به شدت زخمي شده و در بيمارستان بستري است . افراد مسلح و تروريستها اين خمپاره ها را شليک کردند.
يک زن گفت : اين بچه هاي خردسال که به مدرسه مي روند چه گناهي کرده اند که اينگونه هدف حمله قرار گرفتند خداوند از کشورهاي عربي انتقام بگيرد .
يک دانش آموز زخمي در بيمارستان گفت: با دوستانمان در حيات مدرسه نشسته بوديم که يکباره خمپاره اصابت کرد و به زمين پرتاب شدم.
يکي از پزشکان بيمارستان گفت: حدود شانزده زخمي به اين بيمارستان منتقل شده اند که جراحات آنها در حد شديد و متوسط است . وضعيت يک کودک بسيار وخيم است .
يک مرد در محل انفجارها گفت: اين موشکها هديه حمد (امير قطر) و اردوغان ( نخست وزير ترکيه ) و پادشاه عربستان است. ببينيد چه کردند ؟ اما ما پايداري مي کنيم .







تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.