سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد استان فارس:

بداخلاقی‌های برخي از کاندیداها خلاف قانون است

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي استان فارس درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و رعايت اخلاق سياسي از سوي کانديداهاي احتمالي بيانيه‌اي منتشر کردند.

 به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي استان فارس درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و رعايت اخلاق سياسي از سوي کانديداهاي احتمالي بيانيه‌اي منتشر کردند.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسمه تعالی

میزان، رای ملت است. امام خمینی (ره)

 بار دیگر همه‌پرسی، که بیانگر اراده آزاد شهروندان در یک کشور دموکراتیک جهت تعیین سرنوشت خود به شمار می‌رود در 24 خرداد ماه سال 1392 در ایران اسلامی که پرچمدار مردم سالاری دینی در دنیا است، غرور و سربلندی ملی و یاس و ناامیدی را در دل دشمنان این مرز و بوم  به دنبال خواهد داشت و حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری رقم خواهد خورد.

استقبال بی‌نظیر چهره‌های خدوم و تاثیر گذار و کاندیداتوری شخصیت‌های مذهبی و سیاسی، به خوبی بیانگر این موضوع است. اما آن چیزی که اندک موجبات نگرانی جنبش‌های دانشجویی را فراهم آورده، بداخلاقی‌های تنی چند از کاندیداهای ریاست‌جمهوری و حامیان آنان می‌باشد که بدون توجه به حساسیت‌های موجود داخلی و خارجی، به جای ارائه برنامه‌های اقتصادی، سیاسی و مدیریتی خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری و سکاندار بودن قوه مجریه، سعی بر تخریب رقبای احتمالی و دیگر کاندیداها نموده که این رفتار، با آموزه‌های دینی و اخلاق سیاسی کشور ما مغایرت داشته و بازی در زمین دشمن به حساب می‌آید.

بدین‌وسیله ما دانشجویان به عنوان موذن جامعه تحت عنوان تشکل‌های دانشجویی اسلامی سیاسی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس بر خود لازم دانسته آیه شریفه﴿فبشّر عباد الّذین یستمعون القول فیتّبعون أحسنه أُولئک الّذین هدیهم الله و أُولئک هم أُولوا الألباب﴾ را یادآور گردیده و نکاتی را پیرامون انتخابات پیش‌رو به عرض کاندیداها و طرفداران محترم آنان برسانیم . انتظار میرود در جامعه‌ای که پرچمدار مردم‌سالاری دینی در دنیا می‌باشد خواص آن جامعه تحت هر عنوان و جایگاهی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و همچنین آموزه‌های دینی و اخلاقی خود با رعایت کامل اخلاق سیاسی و پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی مردم‌سالاری دینی از تخریب دیگر کاندیداها حذر کرده و سعی بر اعمال نظرات شخصی و یا تحت تاثیر گذاشتن جامعه نداشته و به رای شورای نگهبان مبنی بر تائید و یا رد صلاحیت کاندیداها احترام گذاشته و تمکین از قانون را فصل‌الخصاب قرار داده و به رای مردم اعتماد کرده و در زمین دشمنان این مرز و بوم بازی ننمایند.

انشاالله با هوشیاری خواص و حمایت و حضور همیشگی ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در 24 خرداد ماه سال جاری حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری رقم خواهد خورد و سکان قوه مجریه با انتخاب مردم به دست شخص خدمتگزار دیگری سپرده خواهد شد و دیگر کاندیداها که فرصت خدمتگزاری در راس قوه مجریه را پیدا نکرده‌اند با قبول پیروزی فردی که برنده انتخابات گردیده، قوه مجریه را به عنوان یک رکن خدمتگزار تا پایان عمر چهار ساله ریاست‌جمهوری یاری نمایند، انشاالله .

1-تشکل انجمن اسلامی دانشجویان واحد  کازرون

2- تشکل کانون نشر اندیشه‌های نو  واحد  کازرون

3- تشکل زاگرس ارسنجان

4-تشکل منتظران ظهور واحد ارسنجان

5- تشکل  ولایت واحد سپیدان

6-تشکل اندیشه‌ سازان جوان واحد ممسنی

7- تشکل وصال 8  واحد فسا

8- تشکل باران واحد سروستان

9- تشکل انصار المهدی واحد لارستان

10-تشکل اندیشه آزاد واحد مرودشت

10- تشکل اندیشه جوان واحد  داراب

11- تشکل غدیر واحد  استهبان

12-تشکل وحدت نواندیشان واحد  بیضا

13- تشکل آل یاسین واحد  کازرون

14- تشکل پسران عاشورایی سپیدان

15-تشکل دختران عاشورایی سپیدان

16-تشکل امام حسن مجتبی ارسنجان

17- تشکل هرمان واحد علوم و تحقیقات فارس

18-تشکل وصال واحد شیراز

19- تشکل موعود فیروزآباد

20-تشکل رهپویان وصال واحد آباده

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.