سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

کلاس داوری درجه ملی والیبال در اردبیل برگزار می شود

دبیر هیئت والیبال استان اردبیل از برگزاری کلاس داوری درجه ملی والیبال با حضور داوران درجه یک از سراسر کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کوروش فتاحی افزود: این دوره با شرکت 25 داور درجه کشور از 9 استان کشور هم اکنون در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این کلاس از دیروز در اردبیل آغاز شده است، یادآور شد: در این کلاس داوران استان های اردبیل، خوزستان، اصفهان، گیلان، تهران، البرز، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی حضور دارند.

دبیر هیئت والیبال استان با بیان اینکه بیشترین شرکت کننده از استان های تهران و زنجان با چهار داور درجه یک است، ادامه داد: استان های اردبیل، آذربایجان غربی و گیلان با سه داور و سایر استان ها نیز با دو و یا یک داور در این دوره حضور دارند.

وی هدف از تشکیل این دوره آموزشی را ارتقا داوران درجه یک کشور به درجه ملی والیبال عنوان کرد و بیان داشت: این دوره با حضور امیدوار حاتمی مدرس بین المللی فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی تختی اردبیل در حال برگزاری است.

فتاحی تاکید کرد: این دوره به صورت تئوری و عملیبرگزار می شود و پذیرفته شدگان این کلاس در لیگ والیبال کشوری قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات چهار جانبه والیبال در کنار این کلاس ها یادآور شد: این رقابت ها به منظور قضاوت داوران حاضر در این دوره آموزشی و برای کلاس های تئوری برگزار می شود.

دبیر هیئت والیبال استان عنوان کرد: داوران آخرین قوانین داوری تدریس شده در این کلاس ها را در این رقابت ها اجرا می کنند./س

برچسب ها: اردبیل ، کلاس ، داوری ، درجه ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.