سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت دو جاسوس اسرائيل در تونس

مقامات تونس دو نفر را به اتهام جاسوسي براي رژيم صهيونيستي دستگير کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون پرس تي وي ، اين دو نفر در شمال تونس دستگير شده اند.تونس نگران افزايش فعاليت هاي جاسوسي سرويس هاي اطلاعاتي اسرائيل در اين منطقه است. 
به گزارش خبرنگار اين شبکه از تونس ،  پليس و دستگاه اطلاعاتي تونس بعد از دستگيري اين دو نفر به حال  آماده باش در آمده اند.
عبدالرئوف ايادي  وکيل و  نماينده پارلمان تونس مي گويد: موساد  جوانان فقير و بيکار را استخدام مي کند.اين دو مرد در حالي دستگير شدند که از طريق اينترنت اطلاعات ارزشمند درباره حملات تروريستي اخير به دست آورده بودند.گسترش هرج و مرج و ناامني تا حدودي به علت مداخله مخفيانه اسرائيل در امور داخلي تونس است.
وي همچنين گفت که افسران دستگاه اطلاعاتي رژيم سابق بخاطر وابستگي و ارتباط شان با اسرائيل قبل و بعد از انقلاب محاکمه نشده اند.و کساني که با اسرائيل همکاري مي کنند هنوز در پست هاي مهم کشوري مشغول به کارند.
نصرالدين بن حديد روزنامه نگار تونسي نيز مي گويد: اسرائيل از بي ثباتي سياسي در تونس سوء استفاده   و جاسوسان محلي استخدام کرده است. تونس به علت حضور سرويس هاي متعدد جاسوسي در خاک خود با تهديد بزرگي روبروست. 
مردم تونس همکاري محلي ها با موساد را نشانه شکست راهبرد امنيت ملي کشورشان مي دانند.






برچسب ها: بین الملل ، اسرائیل ، تونس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.