سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم بدمینتون ابتکار ملی زنجان؛

گازی‌ها روی کاغذ ملی پوش دارند/ افتخار می‌کنیم آنها را شکست دادیم

غلامرضا باقری گفت: تیم گاز تهران مهره‌های خوبی در اختیار دارد اما ما با از تمام توان خود برای مقابله با آنها استفاده می‌کنیم.

 
غلامرضا باقری، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام این مطلب گفت: تیم گاز تهران بهترین ملی پوش را در اختیار دارد و این مسئله از نقاط ضعف ورزش در کشور ماست ولی ما با حمایت اسپانسر، برنامه‌ریزی دقیق و تمرینات منظم حتی بر تعطیلات نوروز توانستیم در دور رفت این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران گاز معتقد هستند که پیروزی ما برابر این تیم یک حادثه بوده است، این گفته‌ها نشان‌دهنده بی‌تجربگی آنهاست و باید بگویم ورزش مسئله لحظه‌هاست و ما از این لحظه ها‌حداکثر استفاده را کردیم.

باقری خاطرنشان کرد: گاز تهران در کاغذ ملی‌پوشان را در اختیار داشت و طبق آن باید قهرمان می‌شد ولی بدمینتون‌بازان تیم ما با تعصب و غیرت خود توانستند بر روی نقاط ضعف آنها تمرکز کنند و در دور برگشت هم از توان بالای خود و شرایط میزبانی استفاده می‌کنیم، همچنین افتخار می‌کنیم که با یک تیم جوان، قدرتمند آن را شکست می‌دهیم.

مربی تیم بدمینتون در خصوص کیفیت لیگ امسال گفت: نسبت به سال گذشته تیم‌ها در وضعیت اقتصادی خوبی به سر نمی‌بردند و از طرفی بازیکن خارجی در لیگ نبود ولی با این حال هر یک از ملی‌پوشان با یک تیم قرارداد بستند و همین امر باعث شد رقابت‌ها تنگاتنگ شود و به نوعی می‌توان گفت همه تیم‌ها امید به قهرمانی داشتند.

وی در پایان تأکید کرد: از همه ورزشکاران بدمینتون می‌خواهم برای این رشته ورزشی تلاش کنند و روابط دوستانه را به دلیل رقابت از بین نبرند./آق

برچسب ها: باقری ، تیم ، گاز ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.