سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي مسابقات قهرماني آسيا؛

اظهار نظرات سوارکاران کشورمان در خصوص رقابت ها

قهرمان سوارکاری کشورمان گفت: رقابت های پرش با اسب آذربایجان در سطح قهرمانی آْسیا بود و کيفیت آن خیلی بالا بود.

مازیار جمشیدخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت های پرش با اسب آذربایجان در بخش 4 ستاره برای اولین بار طی روزهای 14-11 اردیبهشت در باکو برگزار شد. سطح مسابقات فوق العاده بود و از نظر کیفی در سطح قهرمانی آسیا برگزار شد.

قهرمان سوارکاری کشورمان تصریح کرد: برای دومین بار بود که با اسب شخصی اعزام شدم در نخستین حضور یک مقام سومی و یک عنوان پنجمی کسب کردم و در رقابت های امسال نیز در فینال(150 به بالا) سوم شدم.

جمشیدخانی در ادامه گفت: رقبای اصلی ما خود میزبان(آذربایجان) لهستان آلمان قزاقستان و گرجستان بودند.

وی تاکید کرد: سوارکاران ایرانی در این مسابقات خوش درخشیدند نشان دادند که از قابليت های بالایی برخوردارند و آینده درخشانی دارند.

مجید شریفی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: مسابقات پرش با اسب آذربایجان خیلی خوب برگزار شد و در سطح جهانی بود و جوایز خوبی نیز در نظر گرفته شد که به نفرات برتر این رقابتها پرداخت شد.

دیگر سوارکار کشورمان اشاره کرد: سوارکاران ایرانی بهترین هستند و قابلیت های خوبی دارند.

وی گفت: این دومین حضور من در رقابتها باکو با اسب شخصی بود سال گذشته در اولین حضور در موانع 125 پنجم شدم  و 130 نیز عنوان سومی را کسب کردم و در سال جاری نیز در روز اول در 125 سانتی متر اول شدم در روز دوم در رده 130 سانتی متر هفتم شدم و رده 135 دوم و رده 145 سانتی متر دهم شدم

وی افزود: این اعزامها باعث ایجاد انگیزه در بین سوار کاران کشورمان می شود و با جدیت این ورزش را دنبال می کنند.
در اینجا جا دارد از فدراسیون و کسانی که زحمت های زیادی برای اعزام تیم کشیدند تشکر و قدردانی کنم و امید دارم که این اعزامها همیشگی باشد و سوارکاران ایران توان خود را به رخ دیگر ورزشکاران خارجی بکشند.

کاوه فربد در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این نخستین حضور من با اسب شخصی در مسابقات پرشی با اسب باکو بود سطح رقابتها خیلی خوب بود و از کیفیت بالایی برخوردار بود.

وی گفت: در این مسابقات در رده 125 سانتی متر پنجم شدم و در بخش 130 سومی را از آن خود کردم و در 145 پنجم شدم.

کاوه در ادامه گفت: سوارکاران خوبی به این مسابقات آمده بودند مطرح ترین این رشته حضور داشتند که می توان به سوارکار اهل بلژیک  اشاره کرد که برای میزبانی می پرید و یا کشورهای لهستان، آلمان و گرجستان نیز شرکت کننده های حرفه ای اعزام کرده بودند.

وی یادآور شد: حضور سوار کاران ایران در میادین بین المللی باعث کسب تجربه و تبادل اطلاعات میان خارجیها و آشنایی با قوانین روز دنیا خواهد بود.

فربد در پایان خاطر نشان کرد: نزدیک به 27 است که سوارکاری می کنم و عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات 98 تایلند بودم و در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا دارم و به جرأت می توان گفت که تنها فردی در ایران هستم که این مدال آسیائی را قبل و بعد انقلاب دارم./مح
برچسب ها: پرش با اسب ، سوارکار ، فربد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.