سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش ملی کانون های کارآفرینی کشور

دبیر همایش ملی کانونهای کار آفرینی کشور گفت: همایش ملی کانونهای کارآفرینی کشور با هدف هم اندیشی هر چه بیشتر کانون ها 25و 26 اردیبهشت ماه سال جاری در یزد برگزار می شود.

هزار خانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ضمن اعلام خبر فوق افزود: این همایش، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران حوزه وزارتخانه، استانداری یزد، نمایندگان کارفرمایی 31 استان کشور و جمعی از کارفرمایان و دبیر انجمن های صنفی کارفرمایی در یزد برگزار می شود.
وی در ادامه به اهداف برگزاری این همایش اشاره و تصریح کرد: این همایش با هدف هم اندیشی و وحدت هرچه بیشتر کانون ها و بررسی نقش آن ها در پیشبرد اهداف اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و هم چنین ایجاد اشتغال و توسعه پایدار برگزار می شود.
هزار خانی به دیگر اهداف این همایش پرداخت و افزود: شناساندن کانون های کار آفرینی به ادارات و سازمان های دولتی، تشکل های سنجش خصوصی و نقش آن ها در تنظیم برنامه ریزی و اجرای سند اشتغال و کار آفرینی کشور از دیگر اهداف این همایش است.
دبیر همایش ملی کانون های کار آفرینی کشور خاطر نشان کرد: این همایش با همکاری اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، بنیاد ملی نخبگان در یزد و در محل باغ مشیر الملک برگزار می شود./ف
برچسب ها: همایش ، ملی ، کانون ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.