سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاي مذاکره مقامات مصری برای آزادی مبارک در قبال دريافت پول

مقامات دولتی مصر درحال رایزنی گسترده‌ای با حسنی مبارک رئیس جمهوری مخلوع مصر وخانواده وی هستند، تا درقبال دریافت پول وی را آزاد کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه مصری الدستور الاصلی ، این نشریه مصری دراین باره فاش‌کرد؛ هم اکنون یکی از نزدیکان خانواده مبارک درحال رایزنی با دولت مصر است، تا ازطریق دست‌یابی به توافقی مالی به محاکمات دیکتاتور سابق مصر پایان دهند.
به‌گفته فرید الدیب وکیل مدافع رئیس جمهوری مخلوع مصر؛ درحال حاضر گفتگوها با دولت مصر برای آزادی مبارک از زندان با استفاده از وضع جسمانی وی درجریان است و خانواده مبارک توافق کردند، درقبال دریافت 50 درصد از دارایی‌های مبارک و خانواده‌اش وی از زندان آزاد شود.
روزنامه الدستورالاصلی دراین باره می‌افزاید؛ منابع نزدیک به دولت مصر اعلام کرده‌اند، قاهره تنها درصورت دریافت 75 درصد از دارایی‌های مبارک و خانواده‌اش حاضر است با آزادی وی موافقت کنند.
حسنی مبارک رییس جمهوری مصر، هم‌اکنون به اتهام دست داشتن درقتل‌عام انقلابیون مصری که درتظاهرات برضد رژیم سابق شرکت کرده بودند در دادگاه عالی جنایی مصرمحاکمه می‌شود.
به نوشته روزنامه الدستور الاصلی مقامات مصری تاکنون و بخصوص درهفته گذشته درخصوص پرونده‌های اتهامی ساویرس با پرداخت 7 میلیارد جنیه مصری به دولت به توافق رسیدند و درحال حاضر نیز با رشید محمد رشید که به امارات عربی متحده گریخته و پرونده فساد مالی درمصر دارد توافقی در دست تهیه است، همچنین درخصوص پرونده فساد مالی حسین سالم و زمین‌خواری‌های وی که درهم‌اکنون در اسپانیا به سر می برد توافقی تنظیم خواهد شد.








برچسب ها: بین الملل ، مصر ، مبارک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.