سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/ نماینده ولی فقیه دراستان و استاندارزنجان

با صدور بيانيه اي درگذشت آیت الله حسینی زنجانی را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار این استان با صدور بیانیه ای درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی را تسلیت گفتند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان در اين بيانيه آمده است: در قاموس عالمان و سالکان راه خدا و رهروان مخلص و وارسته هیچ هدفی جز کسب رضایت و خشنودی حضرت حق نیست و حرکت در راه معرفت الهی و شناخت و شناساندن این مهم شایسته ترین پاداشی است که خداوند به آنان عطا نموده است.

 در سالروز شهادت امام علی النقی(ع) یکی از ره پویندگان و سالکان وارسته الهی که عمری را در جهت کسب علم و آموزش حقایق الهی سپری کرد چشم از عالم خاکی بربست و به مقصد و مقصود خود رسید.

درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی ضایعه ای بس عظیم است که هیچگاه از یاد و خاطره ها رخت برنخواهد بست.

ضمن تسلیت عروج ملکوتی این اسوه حق و حقیقت به محضر منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (ارواحنا فدا) و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامه برکاته) و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و بیت معظم ایشان خصوصا حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی و بویژه مردم ولایتمدار استانهای زنجان و خراسان رضوی، علو درجات برای آن عارف برحق را از پیشگاه خداوند منان مسئلت داریم./س

برچسب ها: ولی ، فقیه ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.