سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

تعدد نامزدها, نماد مردم سالاری دینی در ایران

یوسفی کارشناس ارشد مسائل سیاسی, حضور همه جریان های سیاسی کشور در انتخابات و تعدد نامزدها را نشان از مردم سالاری دینی در ایران دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، نشست بصیرتی سیاسی با موضوع انتخابات بصورت جداگانه در دانشگاه پیام نور سنندج و دانشکده سما سنندج با حضور پرشور دانشجویان و روسای دانشگاه ها برگزار شد.
در این نشست امیر حسین یوسفی کارشناس ارشد مسائل سیاسی در سازمان بسیج دانشجویی کشور به عنوان سخنران حضور داشتند.
یوسفی, ویژگی های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را عنوان کرد و گفت: در دوره های قبل آرایش انتخاباتی دو قطبی بود و فقط دو جناح چپ و راست حضور داشتند اما در این دوره از انتخابات, همه جریان های فعال سیاسی کشور حضور دارند و آرایش انتخابات سه قطبی شده است, این تعدد نامزدها نشان از مرم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی ویژگی های رییس جمهور آینده را برشمرد و اظهار داشت: رییس جمهور آینده باید معتقد به خدا, قانون اساسی و مردم باشد, باید  امتیازها و نقاط قوت دولت قبل را حفظ کند اما نقاط ضعف دولت قبل را نداشته باشد .
یوسفی اظهار داشت: راهبرد نظام در انتخابات سال 92, برگزاری انتخابات پرشور وگسترده همراه با امنیت, آرامش, سلامت و انتخاب اصلح است.
وی در پایان گفت: شما دانشجویان, قشر تاثیرگزاری در جامعه هستید پس سعی کنید بصیرت و اطلاعات خود را در حوزه مباحث انتخاباتی بالا ببرید تا اصلح ترین فرد را انتخاب کنید./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.